dinsdag 26 januari 2010

Dag 6 - Zwitserland

Dag allemaal,

Dit is het laatste bericht uit het mooie Zwitserland.
Deze ochtend zijn we weer gaan skiën. Iedereen mocht op de lift en het was echt een plezier. Er was weer een barbecue voorzien, maar het weer liet deze keer wat te wensen over. Door de erge mist konden we onze geplande wandeling niet laten doorgaan. In de plaats hebben we van een lange warme douche genoten en gingen we shoppen in het dorp.
Deze avond was het echt feest. De eetzaal was versierd en we kregen een echt feestmaal geserveerd.
Deze leuke dag werd afgesloten met een dankavond.
Hieronder volgt de planning voor morgen:
- Skiën
- Middagmaal
- Douche + opruimen kamers
- Wandeling + shoppen
- Diploma-uitreiking ski
- Avondmaal
- Vertrek

We komen normaal donderdagochtend rond 8 uur aan in Schaarbeek (aan de kerk).

Groetjes van de juffen en de lustige skiërs!

3 opmerkingen:

lendita kas zei

hallo alemal armir ca va mam qka p oboni sipo kaloni a je ni bo gati per me ardhe na jemi mire na ka morre malli per ty ishalla vjen mire e deshta me te pyet qka ke ne faqe se jom bo marak ku je vra ishalla nuk po te dhemb nejse te dua shume klm mpuqqqq et a demain bisous

lendita kas zei

hallo ik ben aurore en ik mis je veel maar gelukig kom je morgen terug ik hoop da je goed je best heb ge daan dag mijn broer tot morgen en heelveel kusjes van mama en papa en aurore...

Spanzie zei

Hey allemaal,

Hans hier, ...
Ik ben nog maar een uurtje of 5 thuis en ik kan jullie al niet meer missen ;) hehe
Gelukkig kan ik straks het vliegtuig op om mijn zinnen te verzetten!

Ik wou jullie graag allemaal nog eens bedanken voor de leuke week, jullie hebben goed meegedaan en zijn heel braaf geweest, ik was echt fier dat ik jullie moni mocht zijn!

Doe nog flink jullie best dit schooljaar zodat ik geen klachten hoor van de juffen ;)
Misschien zien we elkaar wel nog eens terug, maar ik zal altijd met een serieuze glimlach terugdenken aan de voorbije 7 dagen!!!

Bedankt voor alles,

dikke knuffel

moni Hans